Δυο λόγια για 'μένα


    

    Ονομάζομαι Δημήτρης- Ζώης Σπύρου. Το επάγγελμά μου είναι Ψυχολόγος- Ψυχοθεραπευτής και το όραμα μου είναι να δημιουργήσουμε μια κοινωνία με γνώμονα το βέλτιστο συμφέρον του ανθρώπου και της Υγείας του. 
    Εργάζομαι ως Ψυχολόγος από το 2015 οπότε και αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, από τη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών και το Τμήμα Ψυχολογίας. Μερικά χρόνια νωρίτερα είχα επιλέξει να σπουδάσω Ψυχολογία έχοντας σαν πρώτο εμπνευστή τον αμερικανό Ψυχοθεραπευτή Irvin Yalom. Συχνά οι άνθρωποι έχουμε κάποιον Άλλο άνθρωπο, που μας ενέπνευσε με κάποιο τρόπο να ακολουθήσουμε και να δημιουργήσουμε ένα μονομάτι ζωής. Η επιλογή μου αυτή και η εμπιστοσύνη μου σε εκείνη τη "φωνή" που είχε "μιλήσει" διαβάζοντας έφηβος ακόμη αυτόν το σπουδαίο στοχαστή, αποδεικνύεται με τον καιρό όλο και πιο έγκυρη. 
Έχω εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία, στο ΕΠΙΨΥ- Α' Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Αιγινήτειου Νοσοκομείου (4ετής εκπαίδευση). 
Παράλληλα παρακολουθώ σεμινάρια και έχω συμμετάσχει επίσης στην παρακολούθηση του προγράμματος Διαμορφώνοντας τη Συστημική Προσέγγιση, στο ΑΚΜΑ (2ετής εκπαίδευση). Επιπλέον, έχω εκπαιδευτεί στη χορήγηση του test MMPI-2, (πολυφασικό ερωτηματολόγιο προσωπικότητας της Minnesota). 
    Μετά το τέλος των σπουδών μου, εργάστηκα εθελοντικά σε πληθώρα πλαισίων, αναζητώντας εκείνο το μέρος που θα νιώσω ότι μπορώ να αναπτυχθώ και να ευδοκιμήσω συναισθηματικά και πνευματικά. Ο δρόμος δεν ήταν εύκολος όπως ποτέ δεν είναι. Κανένα μονοπάτι δεν είναι στρωμένο με ροδοπέταλλα. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι με ανθρώπους από διαφορετικές κουλτούρες και πολιτισμούς στα πλαίσια ενός προγράμματος ενίσχυσης της ανθεκτικότητας εντός εργασιακού πλαισίου. Συνεργαζόμαστε έπετα από αίτημα αυτών των ανθρώπων ώστε να συν-δημιουργήσουμε ένα το δυνατό πιο ξεκάθαρο μονοπάτι μέσα σε μια αδιαμφισβήτητα πολύπλοκη ύπαρξη όπως είναι η ανθρώπινη. 
Επιπλέον διατηρώ το ιδιωτικό μου γραφείο στα Άνω Πετράλωνα- Παλληναίων 40Α. Πρόκειται για ένα χώρο ζεστό όπου οι άνθρωποι επιτρέπεται να ανοίξουν και να μοιραστούν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ζητώντας βοήθεια.
Τέλος είμαι επιστημονικός συνεργάτης της ελληνικής σελίδας για τη Ψυχολογία- PsychologyNow.gr     
    Τα επαγγελματικά μου ενδιαφέροντα εστιάζουν στην επούλωση τραυματικών εμπειριών που επηρεάζουν την ανθρώπινη ζωή. Σύμφωνα με τον Gabor Mate τραύμα δεν είναι αυτό που μας συμβαίνει, είναι αυτό που συμβαίνει μέσα μας εξαιτίας αυτού που μας συνέβη. Επίκεντρο του ενδιαφέροντός μου είναι οι ιστόριες ανθρώπων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες με τις Σχέσεις τους. Ενδιαφέρομαι και εστιάζω την παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν συναισθηματικές ή αγχώδεις δυσκολίες καθώς και σε ανθρώπους που επιθυμούν να διαχειριστούν απρόσμενα και στρεσογόνα γεγονότα ζωής.
    Πεποίθηση μου είναι ότι η Ψυχική Υγεία δεν μπορεί και δεν είναι αδιαχώριστη από την Υγεία του ανθρώπου συνολικά. Η ψυχική υγεία όχι μόνο όλο και περισσότερο έρχεται στο επίκεντρο της κοινωνίας αλλά αποδεικνύεται και επιστημονικά η σπουδαιότητα της φροντίδας της. 
Αν επιθυμείς να ξεκινήσεις το ταξίδι της Ψυχοθεραπείας ή αντιμετωπίζεις δυσκολίες  μπορείς να επικοινωνήσεις με έναν από τους παρακάτω τρόπους: 

Σχόλια